Díaz promet als autònoms els drets dels altres treballadors i acabar la jornada laboral a les sis de la tarda

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Yolanda Díaz ha promès als treballadors autònoms els mateixos drets que tenen els altres treballadors si arriba al govern. La líder de Sumar ha afirmat en un vídeo difós pel partit després de reunir-se amb el Grup de Treball de la formació que una altra de les propostes que planteja la coalició és acabar la jornada laboral a les sis de la tarda. “Volem temps per a les nostres vides, reduir la jornada laboral, treballar menys, i fer-ho amb qualitat de vida”, ha afirmat la ministra de Treball. També s’ha adreçat als joves, afirmant que vol que treballin a Espanya i que no hagin de sortir “mai més” a fora per “tirar endavant un projecte de vida”. Finalment també ha afirmat que la seva formació vol “salaris millors”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió