- Publicitat -
ACN Barcelona – El personal dels centres penitenciaris de Catalunya estrenarà nou uniforme a partir de l’octubre. Per primer cop el disseny dels patrons s’ha treballat perquè es pugui escollir entre models per a homes i per a dones, així com perquè hi hagi disponibles talles grans. El Departament de Justícia destina 2 milions d’euros (MEUR) en una primera fase, que suposarà la substitució de tots els uniformes en ús actualment, dissenyats fa 15 anys. El contracte, per un import total de 5 MEUR, permetrà la reposició de peces que es facin malbé durant els pròxims tres anys. El blau es manté com el color de referència dels treballadores de les presons.
Publicitat



