- Publicitat -
ACN Barcelona – L’Ajuntament de Barcelona ha desactivat aquest dilluns el Pla d’actuació municipal (PAM) per risc d’incendi davant la millora de les condicions meteorològiques i la desactivació de l’alerta de l’Infocat. Amb tot, els set parcs de Bombers de la ciutat es mantenen en alerta i el consistori ha demanat a la ciutadania, a través d’un comunicat, “la màxima col·laboració i que extremi les precaucions”. La desactivació de l’alerta fa caure la prohibició de fer activitats amb foc a les parcel·les de les urbanitzacions i àrees recreatives.
Publicitat



