Vox fa el paperina i insisteix a perseguir Puigdemont a Itàlia

|

- Publicitat -

El partit nostàlgic torna a quedar en evidència per les seves decisions, absurdes i ultradretanes a parts iguals. Concretament, després que es determinés que no es podria extradir el president Puigdemont, perquè el Tribunal General de la Unió Europea va determinar que l’euroordre a la contra del 130è president de la Generalitat Vox va endur-se una clara decepció.

Els ultradretans van haver de confitar-se l’extradició de Puigdemont, davant la decisió de l’òrgan judicial, i van haver de tornar amb les mans buides. Aquest contratemps als seus plans, va sumar-se també a què la Cort d’Apel·lació de Sardenya va negar la petició de Vox d’exercir com a acusació el 4 d’octubre.

Publicitat

Davant aquesta derrota judicial Vox, els ultradretans no han acceptat que no hi tenen res a fer i segueixen redactant escrits en italià perquè “Puigdemont, en l’actualitat, no gaudeix d’immunitat com a diputat del Parlament Europeu”.

>

Així doncs, demostren que per la teva imatge pública hi ha assumptes pitjors que es perdi un cas, entre les quals, no acceptar la derrota.

Et pot interessar  El PP fa de crossa de Vox per evitar que les Corts Valencianes investiguin la corrupció de les ajudes per la gota freda
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí