Trànsit prohibirà als camions circular per l’AP-7 els diumenges , segons els transportistes

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El Servei Català de Trànsit (SCT) prohibirà la circulació de camions de gran tonatge per l’autopista AP-7 els diumenges del mes de setembre, segons ha informat les organitzacions de transportistes CETCAT i COT. La mesura s’estableix per reduir la intensitat de circulació a causa de la gratuïtat dels peatges.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió