ACN Barcelona.-Les dones guanyen pes en posicions entremitges d’empreses del sector tecnològic, segons una conferència sobre el talent en el sector tecnològic organitzada per HAYS Technology i el Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno). La majoria de dones del sector estan en àrees d’aplicacions i màrqueting en línia, mentre que els homes treballen en àrees de programació i desenvolupament. “La bretxa és molt important en les posicions d’alts càrrecs”, reconeix la ‘Team Manager’ d’HAYS, Selena Sabiote. Per altra banda, un 45% de les dones que deixen la feina ho fan pel naixement d’algun fill, una xifra que cau fins al 25% en el cas dels homes. Els motius d’abandonament laboral d’aquests són també la salut pròpia (19%) o l’emprenedoria (17%).
Les dones guanyen pes en posicions entremitges del sector TIC però es manté una bretxa “important” en els alts càrrecs
|
- Publicitat -
Publicitat



