Un total de 5.121 estudiants comencen aquest dimarts la selectivitat en la convocatòria extraordinària del setembre

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Un total de 5.121 estudiants s’han matriculat a la prova d’accés a la universitat (PAU) en la convocatòria extraordinària de setembre. Els exàmens es faran de dimarts a dijous en horari de matí i tarda i mantenint les tres franges horàries per garantir les mesures contra la covid. Pel que fa a la resta de mesures, seran les mateixes que al juny. La meitat dels matriculats (2.582) es presenta a la fase general de les proves i a algun dels exàmens de la fase específica. L’altra meitat (2.539) faran només proves de la fase específica (1.786 són estudiants de batxillerat i 753 de cicles de grau superior). Dels 2.582, un 75% són estudiants que es presenten a les PAU per primera vegada i un 25% repeteixen la prova per millorar nota.

Per seus universitàries, 1.560 estudiants corresponen a la UB, 1.046 a la UAB, 858 a la UPC, 457 a la UPF, 457 a la UdG, 246 a la UdL i 497 la URV. En total hi haurà 34 tribunals, que estaran ubicats a Barcelona (22), Bellaterra (6), Girona (2), Lleida (2) i Tarragona (2). Els estudiants podran consultar el resultat de les proves a partir del 20 de setembre.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió