Un usuari ha denunciat a través de Twitter un nou cas de discriminació lingüística i, aquesta vegada, agreujat per una greu negligència comesa per l’empresa que proporcionava el servei.
El client escriu en català al servei d’atenció de Glovo per reclamar la negligència, ja que havia demanat dos productes sense gluten i, en rebre’ls, va comprovar que no eren lliures de gluten. En un primer moment, l’empresa respon en castellà, i demana més informació per “entendre millor la consulta”. El client torna a explicar en català el problema i, sorprenentment, l’atenció al client de Glovo en lloc de respondre amb solucions li pregunta si desitja ser atès en anglès.
Incrèdul, el client contesta que està parlant en català, suggerint utilitzar el traductor de Google o ser atès per una persona catalanoparlant. És en aquest instant que l’empresa deixa de respondre-li els missatges, tot i les reiterades preguntes del consumidor, que finalment ha traslladat el desagradable episodi a Twitter.
Hola @glovo , segueixo a l’espera.#jomantincelcatala @mantincelcatala pic.twitter.com/7fZ9tY3V5u
— Roger Baraut (@rbaraut) October 12, 2022
Finalment, l’usuari ha explicat que avui, després d’obrir una nova queixa, l’han atès perfectament, tot i que en “un mix curiós entre anglès i català”.