Els sindicats educatius majoritaris reclamen a Illa explicacions i cessaments si es confirma la infiltració policial en una assemblea

Els col·lectius també exigeixen reobrir a les negociacions mentre denuncien que el conflicte no es resoldrà "amb repressió ni infiltrant policies a les assemblees"

|

- Publicitat -

USTEC, Professors de Secundària, CGT i la Intersindical han exigit, en primer lloc, explicacions al Govern per les suposades infiltracions de mossos en una assemblea de treballadors i, si es confirmen, han considerat que s’han de produir cessaments i assumpcions de responsabilitats. Així ho ha explicat el portaveu d’USTEC, Andreu Mumbrú, en una roda de premsa després de reunir-se amb els grups parlamentaris de Junts, ERC, Comuns i CUP. Els sindicats han reivindicat que el conflicte educatiu no es resoldrà “amb repressió ni infiltrant policies a les assemblees” i han demanat directament al president de la Generalitat, Salvador Illa, que entomi la seva responsabilitat i que es reobri la negociació abans de la vaga prevista per dimarts vinent.

Publicitat

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí