“Barcelona és Imparable” omple la Plaça Sant Jaume per reivindicar una millor gestió de la ciutat

|

- Publicitat -

La manifestació organitzada per l’associació “Barcelona és Imparable” ha començat aquest dijous al voltant de les 19:30 h a la Plaça Sant Jaume. L’organització s’ha aplegat per mostrar el seu sentiment de malestar amb la gestió a la Ciutat Comtal i engloba reivindicacions veïnals i empresarials.

Alguns dels clams que els manifestants han reivindicat han estat “Prou inseguretat, prou brutícia i prou caos”. La reivindicació ha ocorregut en un moment clau per l’aprovació dels pressupostos i ha englobat un total de 110 associacions. Entre les quals hi ha hagut: Gremis de Barcelona, Tsunami Veïnal, l’AV Barceloneta, Asocparc, Twenty 50, el Cercle Artístic i Barcelona Oberta.

Publicitat

En aquesta ocasió, i a diferència del pregó de les Festes de la Mercè, la plaça Sant Jaume ha estat plena de gom a gom, on han tingut lloc unes reivindicacions plenes de retrets i xiulades a l’alcaldessa Ada Colau.

>

Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí