L’advocat de Puigdemont, Gonzalo Boye, ha aprofitat les declaracions feixistes que Pablo Casado va deixar anar aquest diumenge en un acte polític, per picar-li l’ullet i donar-li les gràcies per facilitar els tràmits durant el judici de Puigdemont a Sàsser d’aquest dilluns: «Hem descarregat el vídeo per aportar-lo a la vista, perquè és la clara demostració que estem en una persecució política quan un dels múltiples líders del PP es compromet a una cosa d’aquestes característiques».
En una entrevista a Catalunya Ràdio, Boye ha tornat a evidenciar la persecució política que rep diàriament Puigdemont pels partits feixistes i les clavegueres de l’estat, tornant a citar Casado, el fet que hi hagi la presència de Vox durant el judici d’aquest dilluns, i amb l’avís que han donat les autoritats suïsses a Llarena, advertint-lo que tot plegat es tracta d’un judici polític.
Amb tot, l’advocat creu que aquest dimarts Puigdemont podrà tornar a Bèlgica i creu que el fet que fora del tribunal hi hagi Ponsatí i Comín és «la major demostració» que Puigdemont podrà respirar tranquil: «A en Toni la Clara no se’ls ha exigit res ni se’ls ha preguntat res perquè no existeix raó per detenir cap dels tres eurodiputats», ha dit.



