Diumenge, 8 de Desembre de 2019 - Edició 500
La República

L’Armada espanyola prepara una campanya per a reclutar ‘millennials’ davant la caiguda de sol·licituds d’ingrés

Dedicarà 35.000 euros a la gravació de tres vídeos de realitat virtual

Redacció
Redacció 25/09/2019
El vaixell 'Tornado' de l'Armada espanyola

Les Forces Armades espanyoles tenen un problema de reclutament, segons es pot veure en documents signats pel responsable de la Secció de Reclutament, Francisco de Asís Aznar Fernádez-Montesinos, i segons ha avançat ‘Confidencial Digital’ en base a la documentació que la Intendència de l’Armada a Madrid ofereix a les empreses interessades a optar a la licitació d’un contracte de serveis consistent en “l’elaboració d’un vídeo de realitat virtual” per a la Subdirecció de Reclutament i Integració personal.

Un vídeo que anirà dirigit a intentar captar nous reclutes, ja que “en les últimes convocatòries, es detecta que el nombre de peticionaris interessats per ingressar a les FAS [Forces Armades, i a l’Armada en particular] va decreixent”. “Si segueix la tendència actual, en uns anys es poden tenir problemes de captació (menys opositors que places ofertades), com ja va passar en anys anteriors a la crisi econòmica”, diuen els documents de la Secció de Reclutament.

Per frenar aquest descens, l’Armada dedicarà 35.000 euros a la gravació de tres vídeos de realitat virtual en algunes de les seves unitats per tal d’atrapar els joves a través del telèfon intel·ligent o en conferències en universitats, col·legis i instituts, així com en espais com fires d’ocupació, d’ensenyament i de joventut.

Relacionats