Edició 1953

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 30 de novembre del 2023
Edició 1953

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 30 de novembre del 2023

La Guàrdia Civil usa la gent gran per fer-se autobombo i li surt el tir per la culata

|

- Publicitat -

“Ayer fue el #DiaDeLosAbuelos. Si tienes la suerte de poder disfrutar de los tuyos no olvides darles todo tu cariño y comprensión. Nosotros les ofrecemos toda nuestra atención y mucha empatía cuando nos requieren”. Amb aquesta piulada -acompanyada de dues fotografies d’agents amb persones grans- va intentar la Guàrdia Civil aquest cap de setmana fer autobombo de la seva suposada tasca exemplar amb la gent gran.

Publicitat

Una jugada que li va sortir cara quan moltíssims usuaris a Twitter van recordar al cos de policia espanyola la seva actuació amb aquesta gent gran a Catalunya, concretament el dia del referèndum de l’1 d’octubre del 2017, quan la van apallissar sense cap mena de mirament per voler votar.

Et pot interessar  Mas augura que el judici al Tribunal de Comptes per l'1-O "no anirà bé", però confia que quedi en el no-res per la llei d'amnistia
Publicitat

Més notícies

Opinió