ACN Barcelona – La vicepresidenta segona del govern espanyol, Yolanda Díaz, ha dit que Sumar ha votat a favor de la llei d’amnistia “amb orgull i dignitat per millorar la democràcia i seguir avançant”. Ho ha fet en un míting de la seva formació a Valladolid, on ha denunciat l’estratègia de “dividir entre uns i altres” i “d’enfrontar” que, segons ella, practica el PP. “Ens han enviat a la presó, ens han titllat de traïdors i ens han insultat”, ha lamentat referint-se al debat d’aquest dijous al Congrés. En aquesta línia, la també líder de Sumar ha instat la ciutadania a votar contra aquells partits que “només criden” i que “no tenen projecte de país”. Díaz creu que la seva formació necessita força per a “fer a Europa” el que està fent al govern espanyol.
Yolanda Díaz diu que Sumar ha votat l’amnistia “amb orgull i dignitat per millorar la democràcia i seguir avançant”
|
- Publicitat -
Publicitat


