ACN Barcelona – L’empresa especialitzada en carregadors de cotxes elèctrics Wallbox ha perdut 37,09 milions d’euros el segon trimestre, segons ha informat en una trucada amb inversors aquest dimecres. La companyia, que cotitza a la borsa de Nova York, ha venut gairebé 64.000 carregadors, un 95% més que l’any anterior i ha facturat 39,5 milions d’euros entre abril i juny, un 124% més que el 2021. Durant aquests darrers mesos, Wallbox ha anunciat l’aliança amb Nissan per proporcionar carregadors i instal·lacions de recàrrega als compradors del nou Ariya als Estats Units. La companyia espera que a finals d’any aconseguirà uns ingressos d’entre 175 i 195 milions d’euros, arribant a un creixement d’entre el 145 i el 170% de la facturació.
“Tot i que la incertesa geopolítica i la inflació suposen un repte per la majoria de negocis, ens trobem en una posició única en un mercat molt atractiu que es beneficia de vents de cua”, ha afirmat el cofundador i conseller delegat de Wallbox, Enric Asunción.
D’altra banda, Wallbox ha anunciat la compra de COIL, un instal·lador líder de càrrega de vehicles elèctrics que serveix al mercat dels Estats Units; i també ARES Electronics, un proveïdor innovador de plaques de circuits impresos, cosa que amplia les capacitats de disseny i fabricació.


