Vox acata “sense problema” la retirada de la pancarta a Madrid contra independentistes, feministes i el col·lectiu LGTBI

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El portaveu de Vox al Parlament, Juan Garriga, ha assegurat aquest dimarts que el seu partit recollirà la pancarta col·locada en una façana del centre de Madrid en què s’hi veu com una mà amb una polsera de la bandera d’Espanya llença a la paperera la bandera LGTBI, el logotip del moviment feminista i l’estelada, entre d’altres. En roda de premsa, el diputat català ha assegurat que compliran la decisió de la Junta Electoral de retirar-la “sense cap problema”. “Nosaltres sempre defensem el compliment de la llei”, ha afirmat, “perquè no som com els separatistes”, ha afegit. Tot i acatar la retirada, Garriga ha valorat “molt positivament” el missatge de la lona perquè dóna a conèixer el projecte de Vox.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió