ACN Barcelona – L’artista català Vic Mirallas s’ha unit amb Mama Dousha per crear ‘Vampirs’. La nova cançó s’estrenarà el dia 12 de gener. Amb aquest senzill, ambdós artistes busquen mostrar la hipotètica situació d’una relació romàntica que s’escapi de qualsevol esquema tradicional preestablert. Una metàfora per expressar els desitjos que tenen els dos músics de poder convertir l’amor en quelcom etern. El videoclip estarà dirigit per Júlia Neddermann i Sebi Escarpenter. ‘Vampirs’ serà la segona cançó del quart disc que l’artista publicarà el 23 de febrer. Posteriorment, hi haurà una presentació el dia 21 de març a la sala Apolo.
Poques setmanes després que Mirallas dones a conèixer el primer senzill del qual serà el seu esperat quart àlbum de llarga durada, “Gestos”, ara enceta l’any amb una col·laboració amb un dels artistes catalans del moment, Mama Dousha.
‘Vampirs’ promet una “lletra sincera, tendre i sensible, a la vegada que directe. Sense deixar de banda una base musical minimalista, però exquisida, que ens acaricia les orelles amb cada acord i cada arpegi de guitarra”.


