Una dona queda ferida crítica en tenir un accident amb un patinet a Badia del Vallès

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Una dona es troba en estat crític després de tenir un accident aquest dimarts amb un patinet a Badia del Vallès (Vallès Occidental), segons ha informat el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). El cos ha activat dues unitats terrestres per desplaçar-se fins al lloc dels fets. La dona ha estat traslladada a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió