Un membre de la llista de Junqueras: “Llàstima que Maragall tingui Alzheimer, voldria escoltar la seva opinió sobre ERC”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Saül Garreta, un membre de Militància Decidim, la candidatura d’Oriol Junqueras per a presidir ERC, ha assegurat en un missatge a ‘X’ que “és una llàstima que Pasqüal Maragall tingui Alzheimer”, ja que li encantaria “poder escoltar la seva opinió sobre tot el que està passant a ERC”. Garreta, que actualment és president de l’Autoritat Portuària de Tarragona i secretari d’Acció Política de la federació regional d’ERC de Tarragona, és el candidat a assumir la secretaria d’Ecologia i Esports de la candidatura de Junqueras. De fet, Garreta va intervenir en un dels actes de presentació de Militància Decidim el passat 10 de novembre a Tarragona.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió