- Publicitat -
ACN Barcelona.-Un alumne de quart de Primària d’una escola pública de Barcelona podrà començar el curs sense portar mascareta a l’aula. Un jutge ha autoritzat aquesta mesura, de forma cautelaríssima, per motius mèdics, posant per davant la salut de l’infant per sobre de l’interès general. El conseller d’Educació, Josep González Cambray, ha dit que l’escola s’adaptarà a aquesta mesura, perquè cal prioritzar el dret a l’educació del nen. A més, ha dit que el curs passat ja es van donar diversos casos similars, sempre per prescripció mèdica, sobretot en escoles d’educació especial però també en algunes ordinàries.
Publicitat


