ACN Madrid – El secretari general de Junts, Jordi Turull, ha celebrat que l’aprovació de la llei d’amnistia al Congrés dels Diputats suposa una “gran victòria” pel moviment independentista. “Avui s’enterra l”a por ellos’ judicial que es va decretar el 3-O i és una gran victòria perquè s’ha fet sense renunciar a res: no hem renunciat a la legitimitat de l’1-O, ni a la declaració unilateral ni al nostre gran objectiu polític, que és la independència de Catalunya”, ha afirmat el dirigent de Junts després del ple d’aquest dijous. Turull ha recordat als jutges que les lleis “les fa el Congrés” i els ha instat a aplicar de manera “immediata” la llei. “Si a algú no li agrada -la norma- políticament, que ho expressi a les urnes, no amb togues”, ha sentenciat.
Turull: “Si a algú no li agrada la llei d’amnistia políticament que ho expressi a les urnes, no amb togues”
|
- Publicitat -
Publicitat



