ACN Barcelona – El Servei Català de Trànsit (SCT) recomana evitar circular aquest dissabte entre les 11 del matí i la 1 del migdia per la zona de Parets del Vallès, on s’ajunten la C-33 i l’AP-7, ja que seran les hores punta de vehicles cap al Gran Premi de MotoGP al Circuit de Barcelona-Catalunya, a Montmeló. Trànsit també preveu una situació complicada a la C-17, l’altra carretera que envolta el circuit, i per això demana als vehicles que vagin cap al nord utilitzar la C-32 com a alternativa. El director del SCT, Ramon Lamiel, ha advertit que confluirà la mobilitat habitual d’un cap de setmana de finals de maig i la que comporta el gran esdeveniment, que té lloc de divendres a diumenge, i ha recomanat al públic del Gran Premi moure’s en transport públic.
Trànsit recomana evitar circular dissabte al matí per la C-33 i l’AP-7 a la zona del Circuit de Montmeló pel Gran Premi
|
- Publicitat -
Publicitat


