ACN Tortosa – El so del piano ha sigut el protagonista tot el matí en espais tan concorreguts de Tortosa com el Mercat o la plaça de l’Ajuntament. El festival Toca’m ha començat amb activitats amb les escoles i l’obertura dels espais on qualsevol espontani es pot asseure en un impressionant piano de cua negre i posar-se a tocar. El certamen es consolida en aquesta tercera edició en la qual els organitzadors s’han proposat donar-lo a conèixer arreu del país. Toca’m és un festival “únic” que treu els clàssics pianos dels conservatoris i els auditoris i els posa a l’abast de tothom per compartir “les boniques sensacions” de tocar-lo o escoltar qui el toca. Fins diumenge s’han programat actuacions i concerts que combinen la música amb altres disciplines.
Tortosa torna a treure pianos al carrer en “un festival únic” que apropa aquest instrument a la ciutadania
|
- Publicitat -
Publicitat



