ACN Barcelona – Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha superat els seus màxims històrics en cada un dels primers vuit mesos de l’any i ja suma 450 milions de viatgers entre gener i agost, gairebé 35 milions més que en el mateix període de l’any. Segons explica la companyia en un comunicat, els increments fins al 31 d’agost s’han situat per sobre el 7% i els augments de passatgers s’han deixat notar especialment els caps de setmana i al metro. Concretament, el metro va sumar més de 306 milions de viatges, i el bus 143 milions, xifres superiors a tots els períodes anteriors. En aquests primers vuit mesos, TMB destaca que el 23 d’abril, coincidint amb Sant Jordi, es va superar per primer cop els 2,5 milions de validacions en un sol dia.
Aquest registre es manté com a màxim històric de passatge a la xarxa de TMB, quan es van efectuar 2.544.000 validacions. Aquell mateix dia, també va suposar u màxim històric de validacions al metro en dia laborable, amb 1.804.000.



