ACN Sant Boi de Llobregat – L’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat ha anunciat una inversió de 4 milions d’euros per desplegar el projecte ‘Sant Boi Respira + Verd’, amb el qual vol renaturalitzar la ciutat “de punta a punta” abans del desembre del 2025. Amb una subvenció de 3,7 milions procedents dels fons Next Generation, la previsió és crear quatre parcs nous, reformar els espais verds actuals i crear una “columna vertebral” d’espais naturals “que permetin als veïns fer activitat física però també millorar la vida comunitària quotidiana”, ha destacat l’alcaldessa Lluïsa Moret. El projecte també preveu millorar els patis de 14 escoles, crear aules de natura, treballar en un laboratori d’agricultura urbana, fer itineraris esportius i repensar els horts comunitaris.
Sant Boi invertirà 4 MEUR en renaturalitzar la ciutat amb l’obertura de quatre parcs nous i la reforma d’espais verds
|
- Publicitat -
Publicitat


