Sánchez fa una crida a la “unitat” en una Diada “guiada pel retrobament, l’afecte i la concòrdia”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha fet aquest dissabte una crida a la “unitat” coincidint amb la celebració de la Diada. Ho ha dit a través d’una piulada al seu compte de Twitter, on ha demanat que la jornada “estigui guiada pel retrobament, l’afecte i la concòrdia”. Sánchez també ha insistit en la necessitat de treballar per una Catalunya “en positiu”, que camini amb “decisió” cap a un futur “de progrés”. El president ha finalitzat desitjant un bon 11 de Setembre a la ciutadania catalana.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió