Raquel Sánchez veu “factible” signar el protocol per construir la Ronda Nord abans del 23-J

|

- Publicitat -

ACN Terrassa – La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, ha considerat aquest dimecres “factible” que els governs català i espanyol signin el protocol per construir la Ronda Nord abans de les eleccions generals del 23 de juliol. Sánchez no ha amagat que li agradaria que fos així i ha assegurat que la firma arribarà “en breu”. La ministra ha explicat que ja ha parlat sobre aquest projecte viari amb la nova titular de la cartera de Territori del Govern de la Generalitat, Ester Capella. També ha recalcat que s’està “revertint” la manca d’inversió a Catalunya en matèria d’infraestructures, tot subratllant que el 2022 la xifra va pujar un 35%. “En termes absoluts” és la Comunitat Autònoma on més s’ha invertit, ha afirmat Sánchez.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió