Raquel Sánchez es compromet a impulsar la futura rambla del Mar de Tarragona

|

- Publicitat -

ACN Tarragona – La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, s’ha compromès aquest dijous a impulsar la futura rambla del Mar de Tarragona. Per fer-ho, el govern espanyol preveu moure el mur que separa el carrer del Mar de les vies del tren, guanyar 4,7 metres i ampliar així aquesta zona de la Part Baixa de la ciutat. Sánchez ha assegurat que en els pròxims dies es reuniran amb Adif per començar a dissenyar el passeig. Es tracta d’un dels projectes estrella de l’actual alcalde de la ciutat, Rubén Viñuales, durant la campanya electoral. La ministra també ha anunciat l’imminent signatura del traspàs de l’N-340 o la construcció d’un pont com a alternativa d’accés al polígon entrevies, entre altres.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió