ACN El Prat de Llobregat – La primera jornada de pilots d’EasyJet ha provocat sis cancel·lacions i un retard a l’aeroport del Prat, que ha viscut un nou dia de mobilització, després d’una setmana marcada per les aturades a Ryanair.
Els pilots de la companyia suïssa reclamen tornar a gaudir de les condicions laborals prepandèmia i tornar a equiparar els salaris amb l’IPC, per evitar perdre més poder adquisitiu en un moment d’inflació disparada. Els passatgers que no han pogut volar han criticat el tracte de la companyia, mentre esperaven a trobar una solució als passadissos de la terminal T2C. “Ha sigut una malson”, ha explicat Zohaib Mohammed, un viatger que havia de tornar a Londres aquest matí, que ha denunciat que la comunicació ha sigut “molt pobra”.
“Hem arribat a les 4 de la matinada i no ens han donat cap informació fins al punt que hem anat a embarcar i tot, llavors és quan ens han avisat i tothom s’ha sorprès molt. Hi havia famílies, gent gran i nens que no sabien què fer”, ha afegit aquest turista, que també ha denunciat que hi ha hagut “tracte preferencial en funció del color del passaport”.