- Publicitat -
ACN Lovaina – L’expresident Carles Puigdemont ha assegurat que la fi de l’exili no ha arribat “gràcies” a les institucions europees, sinó per la feina feta per Junts. “L’etapa de l’exili es clourà a partir de la setmana que ve, però no pas gràcies als esforços de la Unió Europea, sinó perquè els catalans ho hem posat com a condició per donar suport a l’actual govern espanyol”, ha dit aquest divendres des de Lovaina (Bèlgica), en la presentació de la versió neerlandesa del llibre ‘Cartes des del cor d’Europa’ del candidat de Junts al 9-J, Toni Comín. En l’acte, el cap de llista de la formació ha criticat la “mala qualitat” de la democràcia espanyola i ha afirmat que aquesta no és “homologable” a la resta de democràcies europees.
Publicitat


