Pep Brocal, Sara Soler, Jordi Lafebre, Nadia Hafid i Marc Torices, artistes presents a la Fira d’Angulema del Còmic 2025

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Pep Brocal, Sara Soler, Jordi Lafebre, Nadia Hafid, Marc Torices, Sandra Cardona i Jaume Martín seran els il·lustradors convidats a la Fira d’Angulema del Còmic 2025. L’edició d’enguany se celebrarà del 29 de gener al 2 de febrer i, precisament, tindrà com a convidada la capital catalana. Es tracta de l’esdeveniment més important del gènere a Europa que té com a objectiu apropar la feina dels autors a un públic mol especialitzat, format tant per professionals del sector com aficionats. Durant el festival, es disposarà d’un espai al si del Pavelló UNESCO d’Angulema on, de la mà de l’Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona, es presentarà una programació pública representativa del sector del còmic a la ciutat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió