Paula Pepió, una de les millors notes de la selectivitat: “Faré Enginyeria Biomèdica per innovar i ajudar la societat”

|

- Publicitat -

ACN Sant Cugat del Vallès – Paula Pepió va saber que havia tret un 9,90 de la selectivitat quan estava de viatge a Menorca amb les amigues i aquest divendres, acabada d’arribar, ha sabut que era una de les millors notes de Catalunya. “Havia sortit amb bones sensacions i esperava que m’anés bé, però no treure una de les millors notes”, diu aquesta alumna del col·legi concertat La Vall, a Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Sobre el fet d’estudiar en una escola només de noies, Pepió creu que, a nivell acadèmic, pot haver-la ajudat “una mica”. Vol estudiar Enginyeria Biomèdica a la Universitat de Barcelona i el 9,90 li assegura una de les poques places d’aquest grau. “M’agradaria fer coses noves, descobrir i ajudar la societat i el món”, expressa sobre el seu futur.

Paula Pepió ha rebut amb molta emoció i sorpresa que ha aconseguit la nota més alta de les comarques barcelonines, un 9,90, que comparteix amb tres alumnes més. Quan va saber que havien publicat les notes, no va poder esperar a consultar-les i va confirmar les bones sensacions dels exàmens en ple viatge a Menorca.<br />
<br />
Aquesta estudiant de Sant Cugat havia treballat “bastant dur” tot el curs per poder arribar a la selectivitat “més tranquil·la” i “preparada”. Les dues últimes setmanes se les va passar estudiant aquelles matèries que creia que havia de repassar, com història, i sobretot, fent molts exàmens de les PAU (proves d’accés a la universitat) d’anys anteriors. “Cada dia intentava fer tots els que podia, practicant i apuntant-me els errors”, diu.<br />
<br />
“Anava bastant confiada i segura”, destaca a casa seva, on aquest divendres no ha parat de sonar el telèfon, sobretot de periodistes per entrevistar-la. Amb tot, admet que estava una mica preocupada i tenia una mica de pressió pel fet que el grau que vol estudiar només ofereix 40 places.<br />
<br />
La Paula creu que Enginyeria Biomèdica és un camp que creixerà molt en el futur i diu que li agradaria ajudar la societat des de la ciència i la salut. “Vaig veure que estaven dissenyant programes per dissenyar fàrmacs per no experimentar amb persones o amb animals o desenvolupant proves”, diu aquesta estudiant.<br />
<br />
La família, aquest divendres, se sentia orgullosa, sobretot pel treball de la Paula. “Els pares han confiat molt en mi, més que jo en mi mateixa, i m’han ajudat a estar tranquil·la”, diu. Pel que fa a les professores, explica que estan molt contentes: “Han vist que sóc capaç de materialitzar tot el treball que havia fet durant aquest temps amb aquesta gran recompensa a la selectivitat”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió