Mor l’home que havia quedat en mort cerebral arran d’una baralla a la Sénia

|

- Publicitat -

ACN La Sénia – Ha mort aquest divendres a la tarda l’home que havia quedat en mort cerebral irreversible arran d’una baralla a la Sénia (Montsià), segons han informat els Mossos d’Esquadra. El cos policial va detenir dimecres cap a les set de la tarda un individu de 39 anys relacionat amb el succés, després de rebre l’avís que dos homes s’estaven barallant al carrer. La baralla va començar a casa d’un d’ells per la venda d’uns auriculars. En el transcurs de l’agressió, la víctima va rebre un cop al cap i va ser ingressat crític a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona. El detingut ha passat avui a disposició del jutjat de guàrdia d’Amposta per un delicte d’homicidi en grau de temptativa o de lesions. La jutgessa ha decretat presó provisional sense fiança.

<em>(S’actualitza la informació amb la mort de la víctima)</em>

Publicitat

La víctima va ser atesa pels serveis d’emergències al lloc dels fets, però posteriorment, es van constatar lesions internes al cap, segons han explicat a l’ACN fonts properes a la investigació.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió