- Publicitat -
ACN Barcelona – La candidata de Podem al 9-J, Irene Montero, ha defensat l’aprovació de la llei d’amnistia front “una estratègia colpista” del PP i els sectors “reaccionaris” del poder judicial i mediàtic. Montero ho ha dit en una atenció a mitjans prèvia a un acte electoral a Canàries. També ha dit a Feijóo que “no es mobilitzi tant contra l’amnistia per si d’aquí a poc necessiten aplicar-li al nòvio d’Ayuso per ser un defraudador de la hisenda pública”. La candidata de Podem ha apostat per defensar la democràcia davant d’una “guerra judicial” amb “fets concrets”. En aquest sentit, s’ha mostrat partidària de renovar el Consell General del Poder Judicial “sense el PP”. “És hora”, ha conclòs tot apuntant que fa 2.000 dies que no es renova.
Publicitat


