Leonardo Marcos renuncia al càrrec de director general de la Guàrdia Civil i serà substituït per Mercedes González

|

- Publicitat -

ACN Madrid – Leonardo Marcos ha presentat la seva renúncia al càrrec de director general de la Guàrdia Civil i serà substituït per Mercedes González, que ja va ocupar el càrrec entre març i juny del 2023. Aquest nomenament s’aprovarà aquest dimarts al Consell de Ministres, segons han explicat fonts governamentals. Marcos va argumentar motius personals per renunciar i va traslladar el passat 12 de setembre al ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, la seva intenció de reincorporar-se al cos superior d’administradors civils de l’Estat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió