L’enxampen deixant trastos al carrer a Figueres i acaba multat per aparcar malament i no tenir assegurança

|

- Publicitat -

ACN Figueres – La Guàrdia Urbana de Figueres ha multat un home per deixar trastos vells, aparcar malament sobre la vorera i no portar l’assegurança del cotxe. Els fets es van produir aquest dilluns pels volts de tres quarts de nou del vespre quan els agents van veure que el sospitós va aparcar a sobre de la vorera al carrer Llers de la capital alt-empordanesa i posteriorment baixava del vehicle per abocar deixalles i trastos vells al mig del carrer. Quan els agents s’hi van aproximar i li van demanar la documentació del vehicle van descobrir que no tenia assegurança, motiu pel qual també van sancionar-lo. Tot plegat ha acabat amb una multa de 4.700 euros. Aquest dimarts l’empresa encarregada de la neteja viària ha retirat tots els trastos del carrer.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió