L’ANC preguntarà a les bases si promou el vot amb la papereta de l’1-O a les eleccions espanyoles

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’Assemblea Nacional Catalana consultarà les seves bases aquest cap de setmana sobre l’abstenció i el vot nul a les eleccions del 23-J. Aquesta consulta s’emmarca dins del Full de ruta, aprovat recentment, i tindrà lloc entre el divendres 30 de juny i el dilluns 3 de juliol. L’aposta de la direcció de l’entitat sobiranista queda reflectida en la pregunta formulada als socis: “Estàs d’acord que a les eleccions espanyoles del 23 de juliol l’Assemblea promogui l’abstenció activa i el vot nul polític, amb la papereta del sí a la independència del Primer d’Octubre?”. L’ANC defensa aquesta opció “davant la incapacitat dels partits independentistes per formar un front comú de bloqueig a Madrid”.

En un comunicat aquest dijous, l’Assemblea “reafirma la seva denúncia de l’absència d’una acció efectiva dels partits independentistes per aconseguir la independència després de les eleccions municipals”. Per aquest motiu, l’entitat independentista veu en les eleccions espanyoles del 23-J “una oportunitat perquè el moviment independentista iniciï un canvi de rumb i es visualitzi una unitat estratègica coherent”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió