La versió més accessible de la Patum dona el tret de sortida a la festa: “També tenim dret a saltar”

|

- Publicitat -

ACN Berga – El Dani salta Patum des que era un nen, però sempre ho havia fet al pati de l’escola d’educació especial Santa Maria de Queralt. L’any passat i per primer cop va saltar a la plaça Sant Pere. Era la segona vegada que es feia la Patum de la Llar al mateix lloc on es fa l’oficial i es va fer per celebrar els 50 anys de l’entitat. Però la iniciativa va tenir tan èxit que s’hi ha quedat per sempre. I els usuaris de la Llar n’estan encantats. “Els discapacitats tenim dret a saltar a la plaça, com ho fa tothom”, explica l’Anna Noguera, que afegeix: “Saltar aquí és espectacular”. Per a Cecília Camprubí, presidenta de la Llar, la inclusió és això: “És una Patum més a la plaça”. En total, hi participen unes 60 persones amb diversitat funcional.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió