ACN Badalona –
La síndica de greuges de Catalunya, Esther Giménez-Salinas, urgeix el govern de Badalona a trobar una solució per als usuaris de l’alberg de Can Bofí Vell, que va tancar ara fa un mes i ha deixat 45 persones dormint al carrer. “L’Ajuntament hi està obligat”, remarca la síndica. Giménez-Salinas diu que el consistori “va tard” en aquest afer i remarca que la solució al tancament d’un servei sigui que hi hagi gent al carrer. Per la seva banda, la tinent d’alcalde de Protecció a les Persones de l’Ajuntament, Rosa del Amo, respón que el consistori no té recursos habitacionals, que tampoc les altres administracions han ofert ajuda i que, malgrat tot, s’està treballant per trobar-los una sortida “aviat”. Avisa, però, que “no és fàcil”.
La síndica urgeix Albiol a buscar una alternativa als usuaris de Can Bofí Vell: “No pot ser que estiguin al carrer”
|
- Publicitat -
Publicitat


