ACN Tarragona – La Sala Trono tindrà a partir de l’octubre una nova ubicació. Es tracta del Teatre Magatzem de Tarragona, on s’hi estarà “de prova” durant una temporada, segons ha explicat aquest dilluns Joan Negrié, programador i gestor de la Trono. Els responsables de la companyia i de la Cooperativa Obrera Tarraconense -propietària del Magatzem- han acordat que la Trono hi pugui fer la seva programació fins al maig del 2025, amb una capacitat d’unes 80 butaques. “No és l’espai definitiu, estem buscant un espai i serà una temporada de prova. Si funciona, hi estem còmodes i el públic no està desmotivat, veurem què passa”, ha remarcat Negrié. Després de sis anys, la Sala Trono ha deixat aquest diumenge el teatre Meteropol perquè s’hi han de fer obres.
La Sala Trono es trasllada al Teatre Magatzem de Tarragona “de prova” durant una temporada
|
- Publicitat -
Publicitat



