La Moncloa recorda que els horaris de votació els marca la LOREG i que “no és el primer cop” que es vota al juliol

|

- Publicitat -

ACN Madrid – La portaveu del govern espanyol, Isabel Rodríguez, ha recordat aquest dimarts que els horaris de votació de les eleccions del 23-J no són decisió de l’executiu, sinó que venen regulats per la Llei de règim electoral, la LOREG, i que estableix que la votació comença a les nou del matí i acaba a les vuit del vespre. Rodríguez ha remarcat que “no és el primer cop” que es vota en un mes de juliol, i ha fet una crida a la participació a les eleccions generals. La ministra portaveu ha recordat que durant molts anys a Espanya no es va poder votar i que “molta gent gran” sap que “no hi ha tempesta, ni fred, ni neu, ni calor que impedeixi anar a votar”. “És un dret al qual estem tots convocats”, ha reblat.

Rodríguez ha afegit que hi ha un pla estival amb recomanacions a la ciutadania per a qualsevol activitat en cas d’altes temperatures, especialment per a la gent gran. Són recomanacions, ha afegit, que “seran recordades” i “caldrà tenir en compte” en el moment de les eleccions.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió