Junts per Sitges defensa la presumpció d’innocència de l’alcaldessa però exigeix “màxima transparència”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Junts per Sitges ha expressat la “màxima preocupació” després de l’operació policial que ha acabat amb la detenció de l’alcaldessa Aurora Carbonell i del regidor Jaume Monasterio, d’ERC. La secció local ha defensat la presumpció d’innocència en una piulada, però també ha exigit “màxima transparència sobre els fets”, la concessió de subvencions i contractes menors a la Taula del Tercer Sector Sitges-Garraf i una cooperativa del municipi. En els mateixos termes s’ha expressat l’alcaldable del partit a Sitges, Mònica Gallardo, que ha parlat d’una “situació preocupant i excepcional”. Ha assenyalat que, tan bon punt tinguin “informació contrastada”, faran saber el seu posicionament polític.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió