- Publicitat -
ACN Barcelona – Israel ha acusat el president espanyol, Pedro Sánchez, de ser “còmplice d’incitació a l’assassinat del poble jueu i de crims de guerra”. En un missatge a la xarxa social ‘X’, el ministre d’Exteriors hebreu, Yisrael Katz, ha carregat contra l’anunci de Sánchez de reconèixer l’estat de Palestina, i ha tornat a criticar la vicepresidenta Yolanda Díaz, a qui ha comparat amb els líders de l’Iran i de Hamàs per voler, ha dit, “la desaparició de l’estat d’Israel”. Pel responsable de la diplomàcia israeliana, que Sánchez mantingui a Díaz al seu govern i reconegui Palestina el fa “còmplice” dels crims de Hamàs.
Publicitat


