Irene Montero, sobre un possible reagrupament de Comuns-Sumar i Podem post 9-J: “Hi ha moltes formes de col·laborar”

|

- Publicitat -

ACN Madrid – La candidata de Podem a les eleccions europees, Irene Montero, ha evitat mullar-se sobre un possible reagrupament de Comuns-Sumar i la seva formació després del 9-J. “Hi ha moltes formes de col·laborar”, ha apuntat aquest dimecres en una roda de premsa a l’agència ‘Efe’, després que dirigents com Jaume Asens o Gerardo Pisarello hagin manifestat el seu desig que els dos grups tornin a confluir. En aquest sentit, Montero ha recordat que en l’anterior legislatura es van tirar endavant propostes amb els vots a favor d’altres formacions -com ERC o Bildu- i ha defensat que el vot a l’esquerra en aquestes eleccions europees representa “valors” i no partits. “La circumscripció és única, per tant, el vot no té penalització”, ha assenyalat.

“Fins ara hem demostrat que som molt conscients i que hem de treballar plegats”, ha indicat, sense especificar si aquesta col·laboració passa per reagrupar-se o continuar treballant com a partits independents. A propòsit d’això, la també exministra d’Igualtat ha reivindicat Podem com el partit del canvi davant “el reforç del bipartidisme”. “Nosaltres som la força que fa que a Espanya canviïn les coses”, ha destacat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió