Interrompuda la circulació ferroviària entre Calaf i Manresa a l’R12 per robatori de coure

|

- Publicitat -

ACN Manresa – La circulació de trens a l’R12 es troba interrompuda entre Calaf i Manresa a causa d’un nou robatori de coure, segons han informat Renfe i Adif. Personal d’Adif està treballant al lloc per solucionar la incidència al més aviat possible.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió