ACN Barcelona.-La plataforma Glovo invertirà 50 milions d’euros en els propers 12 mesos per accelerar la seva expansió a l’Àfrica, una xifra que se sumarà als 25 milions invertits fins ara al continent. Glovo preveu ampliar operacions a Ghana i entrar a Tunísia a l’octubre, arribant així a uns 6,5 milions de persones. Per ara, la companyia està disponible a una quarantena de ciutats de Marroc, Uganda, Kènia, Costa de Marfil, Ghana i Nigèria. Té més de 300.000 usuaris i 8.000 restaurants col·laboradors a l’Àfrica. L’empresa està present actualment a 23 països d’arreu del món, i l’Àfrica representa el 30%. Glovo preveu “duplicar” els seus treballadors al continent i haver contractat 200 nous professionals a finals del 2022.
“No podem estar més emocionats d’anunciar la nostra expansió a l’Àfrica. Hi ha hagut un augment sense precedents de les comandes a domicili, així que l’ampliació dels nostres serveis a noves ciutats del continent és un reflex d’aquesta tendència”, ha assegurat el cofundador de Glovo, Sacha Michaud.