Felipe González assegura que “la pitjor època del PSC va ser l’herència de Zapatero”

|

- Publicitat -

ACN Madrid – L’expresident del govern espanyol, Felipe González, ha assegurat que “la pitjor època del PSC va ser l’herència de Zapatero”. “I ara està a allà, salvant el PSC i a tots els altres”, ha afegit en una entrevista al programa de televisió ‘El Hormiguero’. El socialista ha lamentat que quan Zapatero va deixar el govern, el PP va guanyar amb majoria absoluta i va deixar “sol” a Rubalcaba. “Va ser una herència terrorífica”, ha insistit. D’altra banda, González ha demanat “recolzar de veritat” a Salvador Illa perquè sigui investit president de la Generalitat i evitar un “intercanvi de cromos” entre Sánchez i Puigdemont.

També ha demanat que el candidat del PSC compti amb el suport de “tots”, “els que estem a favor del que està fent el govern espanyol i els que no”, ha comentat. “Espero que a partir d’ara no es negociï res ni amb Puigdemont ni amb Aragonès”, ha assenyalat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió