ACN Barcelona – Anna Erra es felicita per l’aprovació definitiva de la llei d’amnistia, que suposa “un punt d’inflexió en el conflicte entre Catalunya i l’estat espanyol”, però avisa que amb la norma “no es resolen els problemes de fons”. Així ho ha assegurat aquest dijous la presidenta del Parlament en una declaració institucional des de la cambra, una institució que “ha patit particularment aquesta injustícia general que avui es vol reparar”. En aquest sentit, ha recordat l’empresonament de l’expresidenta Carme Forcadell o “l’anormalitat” de tenir diputats a l’exili. Per això, Erra ha reclamat al poder judicis i als òrgans administratius o comptables “una ràpida aplicació d’aquesta llei d’amnistia”, per així “entrar en un escenari polític de llibertat”.
Erra veu l’amnistia com un “punt d’inflexió en el conflicte” però avisa que “no es resolen els problemes de fons”
|
- Publicitat -
Publicitat


