ERC vol que la Diada serveixi per “canalitzar la força de l’independentisme” cap a la taula de diàleg

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-ERC vol “canalitzar la força” de la mobilització independentista de la Diada de l’Onze de Setembre cap a la taula de diàleg, que s’ha de reunir a finals de la setmana que ve. La portaveu del partit, Marta Vilalta, ha afirmat que l’11-S és una “oportunitat” per demostrar la “fortalesa” de l’independentisme, també de cara a la reunió on s’ha de “dialogar i negociar” la resolució del conflicte. Durant la roda de premsa d’aquest dilluns, posterior a la reunió de l’executiva d’ERC, Vilalta ha respost a l’alcaldessa de Barcelona i líder dels comuns, Ada Colau, que aquest matí ha dit a TV3 que la gent no està per “tonteries”, en referència al referèndum. “No estem parlant de tonteries, com diuen algunes”, ha replicat Vilalta.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió