Entitats ecologistes denunciaran el Grup Griñó per “traficar” amb residus i acusen la Generalitat “d’encobrir-ho”

|

- Publicitat -

ACN Lleida – Diverses entitats ecologistes de Catalunya presentaran una denúncia a la Fiscalia de Barcelona contra el Grup Griñó per un suposat delicte contra el medi ambient. Concretament, els acusen de portar residus d’Itàlia fins a Catalunya, “incomplint” amb la normativa per aquests procediments, ha manifestat aquest dimarts Joan Vázquez, portaveu d’Ipcena. En aquest sentit, ha anunciat que la denúncia també va contra l’Agència Catalana de Residus per “permetre” i “encobrir” aquest procediment. D’altra banda, les entitats consideren una “declaració de guerra” el projecte per renovar la planta de dejeccions ramaderes Tracjusa de Juneda (Garrigues) que volen impulsar el mateix Grup Griñó i la Cooperativa GAP (Gestió Agroramadera de Ponent).

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió